Ogłoszenie
13-12-2018
Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Towarzystwo Miłośników Ziemi Mieszkowickiej w Mieszkowicach, złożyło do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2018 r. poz. 450), na realizację zadania publicznego pt. „Gromadzenie zbiorów i utrzymanie izb pamiątek regionalnych i narodowych” – Wystawa pt. „Przedmioty i dokumenty związane z życiem mieszkańców".
Uwagi dotyczące oferty można zgłaszać pisemnie do dnia 20 grudnia 2018 r. do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach pod adresem: ul. Chopina 1, 74 - 505 Mieszkowice lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@mieszkowice.pl
Załączniki:
Ogłoszenie | |
Oferta |