Uprzejmie informujemy o przedłużeniu terminu składania wniosków w ramach Grantów PPGR, do dnia 28.10.2021 roku, do godziny 12:00.

Gmina Mieszkowice złoży wniosek o dofinasowanie do zakupu laptopów w ramach Grantów PPGR. Z tego też względu prosimy rodziców lub opiekunów prawnych dziecka które jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym którzy pracowali niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości tam gdzie wówczas znajdował się PGR ), do pobrania i złożenia wymaganego oświadczenia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Mieszkowicach. Do oświadczenia można dodać (o ile oczywiście to możliwe), dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia w PGR.

W razie pytań prosimy o kontakt pod nr: 91 46 66 941

Informacje dotyczące projektu dostępne są pod linkiem: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
 

Pojawiła się możliwość wyboru zakupionego sprzętu. Zainteresowane tym osoby proszone są o wypełnienie stosownego załącznika i dostarczenie do tutejszego urzędu. Brak złożenia deklaracji wiąże się z zakupem laptopa.

 

Załączniki poniżej:

OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKA GRANTU
INFORMACJA NA TEMAT WNIOSKOWANEGO SPRZĘTU