UM Mieszkowice Mieszkowice
Dziś jest: Wtorek 31 lipca 2018, imieniny: Ignacego i Heleny
Galerie zdjęćMapyKontakt
 
  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6

« strona główna

Nabór na wolne stanowisko pracy.

data 22-01-2016

Burmistrz Gminy Mieszkowice
ogłasza konkurs na stanowisko

SKARBNIKA GMINY MIESZKOWICE

 

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI – Urząd Miejski w Mieszkowicach, ul. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice

II. NAZWA STANOWISKA PRACY – Skarbnik Gminy Mieszkowice,

zatrudnienie na podstawie powołania, w pełnym wymiarze czasu pracy

 

III. WYMAGANIA

WYMAGANIA NIEZBĘDNE :

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku;

4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi 

    gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,

    przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

5) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia

    funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

6) nieposzlakowana opinia;

7) wykształcenie wyższe : ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne

     wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia   

     podyplomowe;

8) posiadanie co najmniej 5 – letniej praktyki w księgowości.

 

WYMAGANIA DODATKOWE :

1) wiedza ogólna : znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu

     terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego;

2) wiedza specjalistyczna : znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań;

3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;

4) umiejętność opracowania i wdrażania projektów przedsięwzięć finansowych;

5) umiejętność pracy i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych;

6) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office oraz

     innych programów niezbędnych do obsługi budżetu gminy;

7) predyspozycje osobowościowe : samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne,

    organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności kierowania zespołem, odporność na stres,

    umiejętności wystąpień publicznych;

8) znajomość nowoczesnych technik zarządzania finansami;

9) dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji

    samorządowej.
 

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU

Skarbnik Gminy jest jednocześnie głównym księgowym budżetu gminy oraz jest Kierownikiem Referatu Finansowo – Budżetowego i Podatków.

Zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określa art.54 ust.1 ustawy

z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.885, z późn.zm.).

Skarbnik Gminy wykonuje zadania określone przez Burmistrza.

Do zadań Skarbnika Gminy należy w szczególności :

1) uczestnictwo w posiedzeniach organów gminy;

2) opracowywanie projektu budżetu gminy, szczegółowego podziału wydatków i dochodów;

3) nadzór i kontrola realizacji budżetu;

4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;

5) zapewnienie kontroli finansowej działalności gminnych jednostek organizacyjnych;

6) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej;

7) przygotowywanie projektów zmian w budżecie;

8) współpraca z organami podatkowymi i finansowymi;

9) inicjowanie i wdrażanie efektywnego gospodarowania budżetem;

10) planowanie potrzeb finansowych gminy;

11) dokonywanie analizy budżetowej i bieżące informowanie Burmistrza o jego realizacji;

12) prowadzenie skonsolidowanej rachunkowości dla jednostek organizacyjnych;

13) czuwanie nad zachowaniem okresowej równowagi budżetowej, dochodów i wydatków;

14) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości;

15) szczegółowe obowiązki Skarbnika Gminy określa zakres czynności opracowany przez Burmistrza Gminy Mieszkowice.

Skarbnik Gminy dokonuje kontrasygnaty oświadczeń woli Burmistrza w zakresie zarządu mieniem gminnym, jeżeli czynność prawna powoduje powstanie zobowiązań pieniężnych.

Skarbnik Gminy jako Kierownik Referatu Finansowo-Budżetowego i Podatków kieruje pracą podległego referatu, ponosi odpowiedzialność za jego prawidłową organizację i skuteczność pracy oraz dokonuje podziału zadań pomiędzy podległych pracowników. Do zadań referatu należy prowadzenie spraw związanych z planowaniem i analizą realizacji budżetu gminy oraz ustalanie wymiaru podatków i opłat lokalnych, nadzór nad finansowaniem gminy, realizacja wpływów z podatków i opłat lokalnych i cywilnoprawnych, prowadzenie rachunkowości i księgowości podatkowej oraz budżetowej.

 

V. WYMAGANE DOKUMENTY :

1) list motywacyjny podpisany odręcznie;

2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;

3) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) lub

     zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe;

5) kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem )

    potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu

    z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko

    mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz

    samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów luz za przestępstwo skarbowe            

    ( osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego

    „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego”);

8) oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych            

    w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

9) oświadczenie lustracyjne lub informacja o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego według

    Załącznik 1  a lub 2 a do ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o

    dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów                

    ( Dz.U. z 2007 r., Nr 63, poz. 425, z późn.zm.) – dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

    Przystępujących do naboru;

10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku

     ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do

     Lekarza medycyny pracy);

11) dodatkowym atutem będzie przedłożenie referencji z miejsc pracy.

 

VI. INFORMACJE DODATKOWE :

1. List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata :

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb

     Niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.                          

     o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182, z późn.zm.) oraz ustawą z dnia

    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j.  Dz.U. z 2014 r., poz. 1202, z późn.zm.)”.

2. Formularz kwestionariusza kandydata oraz Zarządzenie w sprawie konkursu na stanowisko

    Skarbnika Gminy Mieszkowice opublikowany jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej

    www.bip.mieszkowice.pl

3. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko

    Skarbnika Gminy” należy złożyć osobiście lub doręczyć listownie na adres :

    Urząd Miejski w Mieszkowicach

    ul. Chopina 1

    74-505 Mieszkowice

    w terminie do dnia 4 lutego 2016 r.  do godziny 12.00.

4. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą

    rozpatrywane.

5. Dodatkowe informacje można uzyskać od Sekretarza Gminy -  tel. 91 4666 914 lub od Kierownika

    Referatu Ogólno – Organizacyjnego i Spraw Społecznych - tel. 91 4666 921.

6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

    Publicznej www.bip.mieszkowice.pl  oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach.

7. Ze względu na zasady powoływania skarbnika określone w art. 18 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia                      

    8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U.z 2015 r., poz.1515 ) – osoba wyłoniona w

    konkursie zostanie przedstawiona jako kandydat do powołania przez Radę Miejską w

    Mieszkowicach.

8. Burmistrz Mieszkowic zastrzega sobie prawo :

    - odwołania konkursu bez podania przyczyny;

    - nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Mieszkowice, dnia 22 stycznia 2016 r.

Pliki do pobrania:

Zarządzenie Nr 173_2016 w sprawie ogłoszenia konkursu na kandydata na stanowisko Skarbnika Gminy Mieszkowice

Załącznik do Zarządzenia

Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie

 



Kalendarz imprez

  Lipiec 2018 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
UM Mieszkowice