19-06-2017
Podczas spotkania, które odbyło się 19 maja 2017 roku w Miejsko- Gminnym Ośrodku Kultury w Mieszkowicach zaprezentowano obszar zdegradowany Gminy Mieszkowice oraz wyznaczono w porozumieniu z interesariuszami i zespołem ds. Rewitalizacji obszar rewitalizacji zawierający się w jednostkach analitycznych 1 i 3 - miasto Mieszkowice,
Przygotowano „FORMULARZ PROPOZYCJI PROJEKTU”, zgodnie z zasadami realizacji przedsięwzięć rewitalizacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
Wypełnione formularze w wersji papierowej można złożyć osobiście, drogą pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 lipca 2017r do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach, ul. Fryderyka Chopina 1, 74-505 Mieszkowice lub elektronicznie na adres promocja1@mieszkowice.pl, w tytule wiadomości proszę zaznaczyć „Projekt do LPR”.